|
• V nabídce máme více jak 10 000 položek. • Naše nabídka OOPP je rozdělena do deseti základních skupin se zaměřením na ochranu určité části těla. | |
|
Ochrana zraku | Obuv | |||
Ochrana dýchacích cest | Rukavice | |||
Ochrana hlavy | Alkoholtestery | |||
Ochrana sluchu | Lékárničky a zdravotnický materiál | |||
Pracovní oděvy | Ostatní ochranné pomůcky |
• Nabízíme oděvy šité na zakázku, dle konkrétních požadavků zákazníka a to i ze speciálních materiálů jako např. snížená hořlavost, ESD ochrana apod. • V případě zájmu zajistíme na oděv aplikaci loga či nápisu. • Aplikujeme výšivky, nášivky, potisky a transfery v té nejvyšší kvalitě dle požadavků zákazníka, kdy si zákazník vybere oděv, určí si kam, co a jak na oděv požaduje aplikovat, OD vytvoří korektury, které zákazník schválí a OD následně vyrobí a dodá. • Spolupracujeme s více jak 20 dodavateli a výrobci OOPP.
|
• Snadné objednávání přes náš e-shop, celý náš sortiment v jednotlivých kategoriích. • 10 let praxe • Specializovaný odborný tým • Nabízíme poradenství a návrh optimálního řešení využití OOPP přímo ve vaší firmě. • Umíme navrhnout správné a funkční OOPP na základě požadavků a konkrétních činností tak, aby vybavení plně odpovídalo platné legislativě a potřebám zákazníka. • Doporučíme sortiment podle druhu vašeho podnikání. • Dodání zboží na požadované adresy po celé České a Slovenské republice, vlastní dopravou. • Reporting spotřeby a nákladů
|
• Zajistili jsme dodávku osobních pracovních pomůcek pro firmu CEMEX která odpovídá nejpřísnějším požadavkům na kvalitu a ochranu zdraví zaměstnanců. Na tuto případovou studii se podívejte ZDE.
Přehled všech našich případových studií naleznete ZDE.
|
Jak mám vybrat správné OOPP?Při výběru OOPP záleží na konkrétních podmínkách na daném pracovišti. Vodítkem při přidělování OOPP mohou být přílohy k NV č. 495/2001 Sb., kterým se stanoví rozsah a bližší podmínky poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čisticích a dezinfekčních prostředků. Zásadní informací pro uživatele je návod na používání. |
Jak zjistím, že OOPP je bezpečné a zaměstnance ochrání?O bezpečnosti výrobku svědčí označení CE na výrobku a také EU prohlášení o shodě, které vydává výrobce. Nařízení vlády č. 21/2003 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na osobní ochranné prostředky, bylo zrušeno, nyní se dodávání OOPP na trh řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/425 (přechodné období, kdy lze ještě uvádět na trh výrobky posuzované podle staré směrnice, je do 21. 4. 2019, certifikáty vydané podle staré směrnice lze používat po celou dobu jejich platnosti, nejdéle však do 21. 4. 2023). |
Je dána životnost OOPP?Životnost OOPP stanoví zaměstnavatel, pokud životnost OOPP není omezena výrobcem. Pokud dojde k poškození či opotřebení OOPP, zaměstnavatel musí zaměstnanci poskytnout nové OOPP. |
Mohu zaměstnanci proplatit OOPP?Zaměstnavatel nemůže poskytování OOPP nahrazovat finančním plněním. V případně, že zaměstnanec vyžaduje nadstandardní (dražší) OOPP a chce si ho doplatit z vlastních peněz, možné je se takto dohodnout, ale samozřejmě výrobek musí mít minimálně stejné ochranné vlastnosti, které zaměstnavatel vyžaduje. |
Co mám dělat, když zaměstnanec OOPP nechce používat s odůvodněním, že mu způsobuje zdravotní problémy?Nelze říci, že zaměstnanec nebude OOPP ze zdravotních důvodů používat. Je třeba zajistit, aby byl chráněn před riziky a zároveň mu OOPP nepůsobily zdravotní potíže. Pokud je to nutné měl by tedy zaměstnanec společně se zaměstnavatelem (odborně způsobilou osobou k zajišťování úkolů v prevenci rizik, lékařem pracovnělékařské péče) najít nejvhodnější řešení, případně je možné přeložit zaměstnance na jinou práci. |
Mohu zaměstnanci udělit pokutu, když odmítá používat přidělené OOPP?Pokud zaměstnanec OOPP nepoužívá, nelze za to udělovat pokuty. Pouze lze zaměstnanci snížit částku osobního ohodnocení či odměny. Dále ho můžeme upozornit na možnost výpovědi podle § 52 písm. g) zákoníku práce. |
Mohu zaměstnance vybavit OOPP až po uplynutí jeho zkušební doby?Není možné, aby zaměstnanec OOPP dostával až po zkušební době. Zaměstnanec musí dostat OOPP při nástupu do práce. Při rozvázání pracovního poměru nebo skončení dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr má zaměstnanec povinnost použité OOPP vrátit. Zaměstnavatel po něm může požadovat finanční náhradu v případě, že mu je nevrátí, nebo i v případě, že budou nadměrně poškozené (neodpovídající době používání). Mohou se také dohodnout, že si je zaměstnanec odkoupí za zbytkovou cenu. |
• Základní rozdělení kategorií osobních ochranných pracovních prostředků najdete ZDE
Můžete nás také jednoduše kontaktovat přes formulář zde. |