officeo-mps---29.jpgofficeo-mps---30.jpg

 

 

 

 

 

 

 


officeo-mps---01.jpgofficeo-mps---31.jpg


 

 

Opravdu znáte celkové provozní a tiskové

náklady svých kopírek a tiskáren?

officeo-mps---03.jpg

 

Jako jediný náklad na provoz tiskových zařízení většinou vnímáme cenu tonerů a tak se jej

jako takový snažíme mít vždy pod kontrolou, proto srovnáváme jednotlivé nabídky tonerů

a většinou vybíráme tu nejlevnější. Je to však správný postup? Nikoli. 

 

Celková cena za výtisk jedné stránky je totiž první věc, na kterou bychom se měli zaměřit,

při hledání kde uspořit. Náklady totiž mimo ceny tonerů také  ovlivňují další faktory jako

jsou nevhodně zvolená či dlouhodobě užívaná starší zařízení , která neumožní větší

objem tisku a  tonery které do nich dáváme vytisknou tak třetinu kopií oproti  tiskárnám,

které disponují novými technologiemi. Navíc jsou tyto kopie až o 50 % dražší.

 

 

 

officeo-mps---05.jpg

 

 

      Víte, že...

officeo-mps---03.jpg

 

     officeo-mps---06.jpg  Průměrná cena jednoho černobílého výtisku se u starších tiskáren pohybuje kolem 0,80 Kč

            jen za toner bez dalších provozních nákladů jako jsou servisní služby (opravy, údržba), servisní kity,

            náhradní díly a doprava?

            A protože jste našimi zákazníky, tak my víme, že používáte zařízení , která tisknou za více jak 0,70 kč

            za kopii a to bez servisu. A proto jsme pro vás připravili níže uvedenou nabídku, kde se ceny za jeden

            výtisk pohybují od 0,21 Kč včetně komplexního servisního zabezpečení zahrnujícího dopravu, opravy,

            údržbu, dodávky tonerů, servisních kitů a náhradních dílů. 

            Platíte jen cenu za kopii a nic více!

 

     officeo-mps---06.jpg  Jednou z výhod smluvního servisu je podstatné snížení přímých i nepřímých nákladů potřebných

            k zajištění provozu kancelářské techniky?

 

     officeo-mps---06.jpg  Pravidelnými kontrolami a údržbou je možné předejít zbytečným a neočekávaným provozním

            výpadkům vaší kancelářské techniky?

 

     officeo-mps---06.jpg  Průběžná spolupráce vede k optimalizaci tiskového řešení dle skutečných potřeb zákazníka.

 

     officeo-mps---06.jpg  Smlouva o servisním zabezpečení jasně definuje rozsah poskytovaných služeb dle požadavků

            a potřeb zákazníka.

 


 

officeo-mps---32.jpg

 

 

officeo-mps---09.jpg

 

 

     Pro černobílý tisk HP M428fdn (W1A29A)
   

          Multifunkční laserová tiskárna, max. formát A4, rychlost tisku černobíle

          až 38 str./min, rozlišení tisku fine line 1200 × 1200 DPI, rozlišení skenování

          1200 × 1200 DPI, rychlost skenování černobíle až 29 str./min,

          barevně 20 str./min, vstupní zásobník na 550 listů, výstup pro 150 listů,

          ADF podavač, displej, AirPrint, HP ePrint, HP Smart, Google Cloud Print,

          certifikace Mopria™, podpora řešení Roam pro snadný tisk, Fax, USB 2.0,

          Síťový port 10/100/1000BASE-TX Ethernet, Gigabit, Auto-crossover Ethernet,

          Bluetooth LowEnergy


 

               officeo-mps---07.jpg  Prodejní cena: 9 872 Kč

               officeo-mps---07.jpg  Měsíční pronájem od: 265 Kč (na 48 měsíců)

               officeo-mps---07.jpg  Cena za kopii od: 0,39 Kč (vč. kompletního servisu)

 

 

 

 

officeo-mps---11.jpg

 

 

        Pro barevný tisk HP M479fdn (W1A79A)
       

                        Multifunkční laserová tiskárna, max. formát A4, rychlost tisku černobíle

                        27 str./min, barevně 27 str./min, rozlišení tisku 600 × 600 DPI,

                        rozlišení skenování 1200 × 1200 DPI, rychlost skenování černobíle

                        až 29 str./min, barevně 20 str./min, vstupní zásobník na 550 listů,

                        výstup pro 150 listů, ADF podavač, displej, AirPrint, HP ePrint, HP Smart,

                        Google Cloud Print, certifikace Mopria™, podpora řešení Roam pro snadný tisk, 

                        Fax, USB 2.0, Síťový port Gigabit Ethernet 10/100/1000BASE-T; 802.3az (EEE)

 

 

                           officeo-mps---07.jpg  Prodejní cena: 13 547 Kč                           

                           officeo-mps---07.jpg  Měsíční pronájem od: 359 Kč (na 48 měsíců)

                           officeo-mps---07.jpg  Cena černobílé kopie od: 0,39 Kč (vč. kompletního servisu)

                           officeo-mps---07.jpg  Cena barevné kopie od: 2,65 Kč (vč. kompletního servisu)

 

 

 

 

 

 

 

officeo-mps---12.jpg

 

 

     Pro inkoustový tisk - HP PageWide P57750dw (J9V82A)
   

          Multifunkční inkoustová tiskárna, max. formát A4, rychlost tisku černobíle

          až 75 str./min, barevně 50 str./min, rozlišení tisku 1200 × 1200 DPI,

          rozlišení skenování 1200 × 1200 DPI, rychlost skenování černobíle 25 str./min,

          vstupní zásobník na 500 listů, výstup pro 300 listů, ADF podavač, displej,

          AirPrint, HP ePrint, HP Smart, Google Cloud Print, certifikace Mopria™, 

          USB 2.0, Síťový port Gigabit Ethernet 10/100/1000BASE-T; 802.3az (EEE); Wifi

 

 

               officeo-mps---07.jpg  Prodejní cena: 19 411 Kč

               officeo-mps---07.jpg  Měsíční pronájem od: 496 Kč (na 48 měsíců)

               officeo-mps---07.jpg  Cena černobílé kopie od: 0,21 Kč (vč. kompletního servisu)

               officeo-mps---07.jpg  Cena barevné kopie od: 1,25 Kč (vč. kompletního servisu)

 

 

 

 

 

 

 

officeo-mps---14.jpg

 

officeo-mps---15.jpg

 

Nezoufejte a kontaktujte nás jednoduše prostřednictvím formuláře ZDEna tel. 311 614 282

nebo emailem na: technicky.serviscz@officeo.cz.

Naši specialisté vám připraví nezávaznou nabídku na míru

dle vašich specifických požadavků a potřeb.

 

 

 

 

 

 

 

 

officeo-mps---17.jpg

 

  officeo-mps---18.jpg    

 

officeo-mps---07.jpg   Můžeme vám uspořit až 30% provozních nákladů.

officeo-mps---07.jpg   Poskytneme vám komplexní řešení zahrnující servis, údržbu, dodávky tonerů,

      papíru, servisních kitů a náhradních dílů.

officeo-mps---07.jpg   Se správou tiskového prostředí (např. uniFLOW či MYQ) máte možnost využít

      bezpečnostního řešení, které chrání citlivé dokumenty, brání jejich nežádoucím

      úpravám a podvodům, umožňuje kontrolu nad celým průběhem zpracování

      dokument a máte samozřejmě přehled a možnost ovlivňovat své náklady

      a být tak maximálně efektivní. 

officeo-mps---07.jpg   Přehledné a stálé náklady po celou dobu trvání smlouvy

     (vhodné pro dlouhodobé plánování provozních nákladů).

officeo-mps---07.jpg   Veškeré služby a dodávky v rámci řešení MPS  v ceně za kopii (žádné vícenáklady).

officeo-mps---07.jpg   Nová zařízení s vyšším pracovním komfortem a možnostmi efektivnějšího

      využití nových funkcionalit strojů.

officeo-mps---07.jpg   Pořízení nového řešení formou pronájmu bez nutnosti velkých

      jednorázových investic.

 


 

 

 

officeo-mps---19.jpg


 

officeo-mps---20.jpg

 

 

 

 

officeo-mps---07.jpg  Poskytujeme pronájem kancelářské techniky dle vašich potřeb a požadavků

    ( MPS- služba spojená s pronájmem zařízení)

officeo-mps---07.jpg  Zajišťujeme závoz tonerů a papíru v domluveném termínu či na zavolání zákazníka.

officeo-mps---07.jpg  Provádíme pravidelnou údržbu strojů včetně dodávek a výměny servisních kitů.

officeo-mps---07.jpg  Nabízíme okamžité servisní zásahy na zavolání včetně dodávek náhradních dílů.

officeo-mps---07.jpg  Garantujeme maximální reakční dobu do druhého dne (24 hodin) od zavolání zákazníka.

officeo-mps---07.jpg  Umožňujeme zápůjčku náhradního stroje zdarma v případě, že závadu nelze odstranit

     do 48 hodin.

officeo-mps---07.jpg  Poskytujeme záruku provozuschopnosti stroje po celou dobu trvání smlouvy. 

officeo-mps---07.jpg  Zajišťujeme přímou telefonickou podporu při jakýchkoli problémech

    (včetně konzultace s technikem).

officeo-mps---07.jpg  Nabízíme možnost vzdáleného monitoringu a správy všech tiskových zařízení 

    (pokud je nastavena tato služba, probíhá závoz tonerů zcela automaticky)

officeo-mps---07.jpg  Provádíme pravidelné účtování,  díky němuž získáte přesný přehled o svých

     provozních a tiskových nákladech.

officeo-mps---07.jpg  Nabízíme možnost přizpůsobení podmínek smlouvy vašim aktuálním požadavkům.

 

 

     Veškeré výše uvedené služby a dodávky v rámci řešení MPS (mimo paušálu za stroj) jsou zahrnuty v ceně za kopii (žádné vícenáklady).

 

 

 

 

 

officeo-mps---21.jpg

 

 

officeo-mps---22.jpgofficeo-mps---23.jpg

officeo-mps---24.jpgofficeo-mps---25.jpg

 

 

 

 

officeo-mps---34.jpg


officeo-mps---28.jpg

na nezávaznou konzultaci s vámi na

tel. 311 614 282 nebo e-mailovou poptávku

na technicky.serviscz@officeo.cz.

Můžete nás také jednoduše kontaktovat

přes formulář zde.

 

 

 

 

 

 

 

home-button.jpg  Na úvodní stránku                                                                                                                                                                                                                                                                                        Napište nám  napiste-nam.jpg



Web online.officeo.cz využívá soubory cookies. Některé jsou nezbytné pro běh e-shopu, některé nám slouží pro analýzu chování uživatelů a jeho další vylepšování. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ souhlasíte s používáním všech cookies. V odkazu „Upravit nastavení“ můžete nastavení upravit.


Upravit nastavení